Outsourcing IT

OUTSOURCING IT

Rewolucja cyfrowa wymusza na przedsiębiorstwach zarządzanie coraz większą ilością danych. Tworzenie nowego działu IT w firmie bywa jednak zbyt drogie i nieefektywne. Outsourcing IT jest więc rozwiązaniem idealnym. Oddając zarządzanie usługami IT w ręce doświadczonych inżynierów i analityków mamy pewność najwyższej wydajności i efektywności wszystkich systemów i aplikacji.

Outsourcing IT to większa efektywność i mniejsze koszty operacyjne. Zapewnij sobie ciągłość funkcjonowania firmy bez konieczności fizycznej obecności pracowników w biurze.

DLACZEGO WARTO ZLECIĆ ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IT FIRMIE ZEWNĘTRZNEJ?

Skorzystaj z naszych doświadczeń zebranych z realizacji kilkudziesięciu projektów outsourcingowych. Stworzyliśmy zespół specjalistów odpowiedzialny za zarządzanie usługami IT, aby zapewnić naszym klientom bezpieczeństwo i komfort w prowadzeniu biznesu. Zapewniamy codzienną pomoc w wykorzystywaniu całego wachlarza możliwości najnowszych rozwiązań technologicznych, zarówno w chmurze jak i w lokalnym środowisku IT. Wszystko co robimy, koncentruje się na zapewnieniu rzeczywistych korzyści biznesowych dla naszych klientów. Outsourcing IT to bezpieczne rozwiązanie, które zwiększy efektywność funkcjonowania firmy.

JAKIE KORZYŚCI DLA TWOJEJ ORGANIZACJI DA OUTSOURCING IT?

Oferowana kompleksowa obsługa informatyczna pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, usprawnić działanie Twojej firmy, obniżyć koszty obsługi IT i uzyskać inne korzyści, dzięki którym o wiele łatwiej będzie Ci realizować cele biznesowe – rozwijać firmę.

OUTSOURCING IT TO:

  • Profesjonalny zespół IT – dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej.
  • Szybka reakcja na awarie – zapewniamy, że nasz zespół sprawnie zajmie się Twoim problemem (gwarantowany czas reakcji według umowy SLA).
  • Optymalizacja kosztów – obniżenie kosztów operacyjnych w zakresie zarządzania infrastrukturą IT w firmie.
  • Zmniejszenie ilości problemów i awarii poprzez stały monitoring infrastruktury i aplikacji.
  • Bezpieczeństwo i ciągłość działania – zapewniamy stałą dostępność naszego zespołu specjalistów (brak urlopów, chorób).
  • Satysfakcja i zadowolenie pracowników – skrócenie czasu reakcji na ich aktualne potrzeby.
  • Możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy.

ZLEĆ NAM ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IT I WYKONAJ PIERWSZY KROK – JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ?

Prześlij zapytanie na zarządzanie usługami IT za pomocą formularza lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Nasza strategia obsługi klienta opiera się na współpracy i zaufaniu – chcemy być partnerem w biznesie. Dlatego w pierwszym kroku proponujemy wykonanie nieodpłatnego audytu aktualnej infrastruktury informatycznej klienta. Na bazie zebranych informacji przygotowujemy raport oraz rekomendacje jakie elementy wymagają zmiany lub poprawy. Audyt wykonujemy w trzech poniżej opisanych krokach. Ponadto na bazie audytu przygotowujemy oferty na wdrożenie rekomendowanych zmian oraz wycenę kosztów potencjalnej obsługi informatycznej (kompleksowej lub częściowej).

  • Audyt infrastruktury i konfiguracji klienta.
  • Przygotowanie i omówienie raportu oraz rekomendacji z przedstawicielem klienta.
  • Przygotowanie oferty na obsługę informatyczną oraz wdrożenie potencjalnych rekomendacji.

Poznanie potrzeb, problemów i oczekiwań sprawia, że możemy efektywnie doradzać i wspierać obszar IT naszych klientów. Natomiast poznając specyfikę biznesu klienta możemy poszukiwać nowych usług i optymalizować już istniejące. Outsourcing IT to gwarancja jakości usług.

NASZE SILNE STRONY

Nasze Zobowiązania:

Profesjonalny zespół
Nasz zespół tworzy grono ekspertów posiadających liczne certyfikaty. Doświadczenia z codziennej administracji przenosimy do działu wdrożeń, dzięki czemu projektowane rozwiązania są dobrze sprawdzone w praktyce, charakteryzuje je stabilność i niezawodność działania.
Szybka reakcja na problemy
Podstawą dobrej współpracy jest zaufanie i szybka komunikacja. Jesteśmy po to aby wspierać biznes naszych klientów. Gwarantujemy, że zawsze możesz na nas liczyć.
Doświadczenie
Firma od powstania zarządza usługami IT, przez kilkanaście lat obsłużyliśmy tysiące incydentów. Nasi specjaliści zebrali doświadczenia z wielu branż. Świadczymy usługi dla klientów z wielu, w szczególności obsługujemy przedsiębiorstwa z sektora finansowego, produkcji przemysłowej, handlu oraz przemysłu spożywczego.
Wysoka jakość obsługi
Obsługując naszych klientów stosujemy w praktyce metodologię ITIL z wykorzystaniem oprogramowania do zarządzania incydentami Jira. Podczas wdrożeń, w zależności od skali i rodzaju projektu, stosujemy dobre praktyki oparte o metodologie PRINCE 2 oraz Agile.